Profesjonalnie zaopiekujemy się Twoim kontem Kaufland
Nasza usługa obsługi konta sprzedażowego Kaufland oferuje kompleksowe wsparcie dla sprzedawców pragnących efektywnie zarządzać swoją działalnością na platformie Kaufland. Skupiamy się na dostarczaniu rozwiązań, które maksymalizują potencjał sprzedaży i zwiększają widoczność produktów wśród klientów. Jako agencja partnerska Kaufland stosujemy tylko sprawdzone i skuteczne metody, które są w pełni zgodne z wymogami i politykami platformy Kaufland.
Nasza usługa jest skierowana zarówno do nowych sprzedawców, jak i tych, którzy chcą rozszerzyć swoją obecność na nowe rynki, zapewniając spokojny i bezproblemowy start na platformie Kaufland. Naszym celem jest, aby każdy klient mógł efektywnie rozpocząć sprzedaż, mając zapewniony solidny fundament dla swojej działalności e-commerce.
Kluczowe aspekty naszej usługi
1. Kompleksowe wsparcie w procesie zakładania konta sprzedażowego na platformie Kaufland.
Pomagamy w przejściu przez cały proces rejestracyjny, upewniając się, że wszystkie wymagane informacje są kompletne i zgodne z wymogami platformy.
2. Ustawienia początkowe i uruchomienie konta:
Konfigurujemy ustawienia konta zgodnie z najlepszymi praktykami, w tym teksty prawne, informacje podatkowe, EPRy, preferencje dotyczące wysyłki.
3. Konfiguracja i Optymalizacja Konta:
Zajmujemy się kompleksowym ustawieniem konta, zapewniając jego odpowiednią konfigurację zgodnie z najlepszymi praktykami, co pozwala na uzyskanie maksymalnej wydajności sprzedażowej.
4. Zarządzanie Wystawianiem Produktów:
Dobry listing sprzedaje. Także na Kauflandzie. Oferujemy wsparcie w zakresie przygotowania i optymalizacji kart produktów, w tym profesjonalne przygotowanie tytułów, opisów, infografik, oraz słów kluczowych, które zwiększą ich atrakcyjność i poprawią pozycjonowanie.
5. Pomoc w Rozwiązywaniu Problemów:
Sprzedaż na platformach handlowych, to także umiejętne i skuteczne rozwiązywanie codziennych problemów. Pomagamy w przypadku pogorszenia statystyk, problemów z klientami, obsłudze ticketów. Zakres współpracy ustalamy wspólnie.
6. Automatyzacja procesów:
Duża ilość zamówień wymaga sprawnego zarządzania wszystkimi procesami ich realizacji. Jeśli zależy Ci na sprawnym zarządzaniu sprzedażą, to wdrożymy dla Ciebie narzędzie Baselinker. Baselinker to platforma, która umożliwia centralne zarządzanie sprzedażą na różnych kanałach, w tym na Kaufland, co znacząco upraszcza i usprawnia codzienne operacje.