Wdrożenia Amazon Brand Registry (A+ Content, Brand Store)

Amazon Brand Registry

Amazon Brand Registry to program skierowany do właścicieli marek i sprzedawców autoryzowanych do zarządzania marką na Amazon przez ich właścicieli.

Amazon Brand Registry to po pierwsze ochrona marki na platformie Amazon przed nieuczciwą konkurencją, ale także pakiet korzyści poprawiających wyniki sprzedażowe.

Przed czym chroni Amazon Brand Registry? Działanie tego programu w zakresie ochrony przyda się m.in.w takich sytuacjach:
– inna firma podłączyła się pod Twój produkt (listing)
– inna firma posługuje się nazwą Twojej marki nie tylko w treści samej oferty, ale np. nazwa użytkownika lub nazwa firmy jest tożsama z nazwą Twojej zarejestrowanej marki

Ponadto masz dostęp do programu Transparency, który minimalizuje możliwość sprzedaży nieoryginalnych kopii Twojego produktu – Amazon do zrealizowania zamówienia wymaga kodu, który został nadany przez właściciela marki.

Dlaczego tak ważne jest posiadanie swojej marki?
Bez zabezpieczenia w postaci rejestracji swojej marki i zgłoszenia się do programu Amazon Brand Registry sprzedawca jest narażony na niekorzystne działania ze strony konkurencji.
Mogą to być właśnie celowe zmiany w listingach np. zmiana zdjęć na gorsze, zmiana w opisach, bullet pointach, tytułach na takie wprowadzające w błąd, celowe zdobywanie negatywnych opinii o produkcie itd.

Korzyści z posiadania marki, to nie tylko ochrona, ale także dostęp do znakomitych programów i narzędzi przeznaczonych tylko dla właścicieli marek.

1. Sklep Firmowy – Brand Store

To świetny sposób na zaprezentowanie swojej oferty. Mnogość dostępnych sposobów budowy sklepu, jego wyglądu pozwala stworzyć przejrzysty, dobrze wyglądający sklep.
Sklep to także wizytówka marki, ponadto też warto wykorzystać go podczas tworzenia reklam typu Sponsored Brand.

2. A+ Content

To rozszerzony opis karty produktowej na Amazonie. Pozwala na łączenie graficznej i tekstowej treści. Dobry A+ Content poprawia konwersję. Według samego Amazona jest to wzrost o kilka %.

3. Reklamy typu Sponsored Brands i Sponsored Display

To typ reklam dostępnych dla właścicieli marek. Pozwalają tworzyć graficzne reklamy, także wideo, które jeszcze lepiej trafiają do klientów i przekładają się na lepszą sprzedaż.

Co możemy zrobić dla Ciebie?

1. Przy współpracy z jednymi z najlepszych specjalistów od prawa własności intelektualnej zarejestrujemy Twoją markę. Jeśli w danym momencie będą dostępne
specjalne świadczenia, np. bony, dla podmiotów rejestrujących markę, to z pewnością dowiesz się o tym i będziesz mógł zarejestrować swoją markę znacznie taniej – standardowa opłata urzędowa to nie mniej niż 850 Euro, w przypadku skorzystania z bonów może być to np. tylko niecałe 250 Euro.

2. A+ Content – przygotujemy rozszerzone opisy na Amazon w wybranych wersjach językowych.
Sklep Firmowy. Zbudujemy dla Twojej marki sklep, stworzymy drzewo kategorii, przygotujemy świetny kontent graficzny, który pozwoli jeszcze lepiej zaprezentować Twoje produkty klientom.

3. Sponsored Brands i Sponsored Display – zbudujemy i poprowadzimy dla Ciebie reklamy, które jeszcze lepiej wykorzystają potencjał Twoich produktów i platformy Amazon. Dzięki tego typu reklamom zwiększysz świadomość Twojej marki na Amazonie i dotrzesz do nowych klientów, co przełoży się na wzrost sprzedaży Twoich produktów.

Amazon Brand Registry to dzisiaj wręcz niezbędny krok w rozwoju firmy na Amazonie. Pomożemy Ci przejść przez ten proces i zmaksymalizować korzyści płynące z rejestracji w tym programie.

Jeśli potrzebujesz fachowego wsparcia lub konkretnej porady w zakresie Amazon Brand Registry, to zapraszamy na konsultację.

Chcesz zamówić usługę lub masz pytania? Skontaktuj się z nami!