Szkolenie online ze sprzedaży na Amazon – dopasowane do Twojej firmy i Twojego asortymentu

Szkolenie online Amazon

Szkolenie pozwoli Ci zdobyć niezbędną wiedzę i umiejętności do rozpoczęcia i prowadzenia sprzedaży na Amazon i eBay, a jeśli już sprzedajesz, to pomoże Ci rozwinąć sprzedaż.

W przystępny sposób poznasz zarówno podstawy sprzedaży na Amazonie i eBayu, jak i zaawansowane techniki prowadzenia biznesu na marketplace’ach. Nasze szkolenia są dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, do branży i asortymentu jaki sprzedaje, lub zamierza sprzedawać.

Szkolenia odbywają się w uzgodnionym terminie za pośrednictwem oprogramowania do pracy zdalnej (sprawdzone, darmowe oprogramowanie). Jeśli cenisz komfort i wygodę, to szkolenie online jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie.

Zarezerwuj szkolenie telefonicznie lub mailowo:

Płatności za szkolenie można dokonać przelewem na konto bankowe po ustaleniu terminu i otrzymaniu od nas faktury VAT:

Numer konta: 22 1870 1045 2078 1021 6032 0001
Alchemia Ecommerce
Zygmunta Augusta 5/2
31-504 Kraków

Szkolenie online ze sprzedaży na Amazon

Rozpoczynając sprzedaż na Amazon, lub zwiększając swoje dotychczasowe obroty, Twoja firma może zarabiać nawet w tym trudnym dla biznesu czasie.

Dowiesz się jak zacząć sprzedawać na Amazonie. Poznasz najważniejsze zasady sprzedaży na Amazon z Polski zarówno w systemie FBA jak FBM.

Szkolenie online ze sprzedaży na Amazon trwa 6 godzin. Koszt szkolenia to 3300zł netto.

Na szkoleniu nauczę Cię:

I. Jak rozpocząć sprzedaż, czyli:

1. Zakładanie konta na Amazon:

  • przygotowanie wymaganych dokumentów
  • przygotowanie do sprzedaży na różnych wersjach Amazon w Europie

2. Podstawowe informacje o organizacji logistyki oraz zaplecza finansowego.

Tą część realizujemy zazwyczaj jeszcze przed rozpoczęciem szkolenia stacjonarnego, po to, żeby w dniu szkolenia Twoje konto było już gotowe do pracy.

II. Wystawiania produktów

W tej części przekażę Ci wiedzę o tym:

1. Jak poprawnie wystawiać produkty na Amazon

  • jak zbudować poprawny listing na Amazon
  • jak zadbać o elementy listingu, które wpływają na sprzedaż na Amazon
  • SEO na Amazon, czyli jak lepiej indeksować swoje produkty
  • jak korzystać z pomocy narzędzi do budowy listingów Amazon: poznasz narzędzia wspomagające przygotowanie oferty i nauczysz się  ich obsługi
  • jak zadbać o stronę wizualną listingów na Amazon
  • kto i kiedy może korzystać z graficznych szablonów aukcji na Amazon: A+ Content
  • jak sprzedawać na wielu rynkach jednocześnie: Amazon: .de, .uk, .fr, .es, .it,

Ta część dotyczy prezentacji Twojej oferty na portalu Amazon i eBay i jej wpływu na sprzedaż.

III. Obsługa klienta na Amazon i eBay

Obsługa klienta, przebieg relacji z klientem ma szczególne znaczenie w przypadku sprzedaży zagranicznej za pośrednictwem Amazon. Pewne standardy wyznaczone przez Amazon mogą wydawać się na początku trudne do wdrożenia. Zasada, że klient ma zawsze rację sprawdza się tutaj bardzo często. Oczywiście nie znaczy to, że sprzedawca jest zawsze na przegranej pozycji i nie ma żadnych praw.

Specjalnie dla Ciebie przedstawię metody, które pozwolą Ci utrzymać wysoki poziom obsługi klienta, co przekłada się na wielkość sprzedaży, a jednocześnie dowiesz się jakie masz prawa i jak z nich korzystać.

Nauczę Cię, jak rozwiązywać spory z klientami, jak komunikować się z klientem, jakich zasada bezwzględnie przestrzegać.

Tematy, w których zdobędziesz wiedzę:

  • negatywne komentarze na Amazon: jak ich unikać i jak usunąć już otrzymane
  • reklamacje A-Z na Amazon: jak unikać, oraz jak odpowiadać na złożone już reklamacje
  • obsługa zwrotów: jak sprawnie przeprowadzić zwrot towaru
  • obsługa reklamacji, czyli prawa i obowiązki sprzedawcy i kupującego
  • towar niezgodny z opisem: co robić, kiedy klient twierdzi, ze dostał nie to, co zamówił
  • braki towaru i zaginione przesyłki, czyli jak wytłumaczyć klientowi, że nie otrzyma zamówionego towaru

III. Jak wysyłać towar i obsługiwać zwroty

Czyli wszystko o sprawnej logistyce – FBM.

  • dowiesz się jak zorganizować wysyłkę do krajów Unii Europejskiej
  • dowiesz się jak wysyłać produkty do reszty krajów
  • dowiesz się, jak obsługiwać zwroty towaru od klientów zagranicznych, tych z Unii Europejskiej i tych z reszty świata.

Dowiesz się jak sprawnie obsługiwać sprzedaż praktycznie na cały świat.

IV. Wysyłka towaru w systemie FBA – Fulfilment by Amazon:

  • zasady podatkowe uczestnictwa w systemie Fulfilment by Amazon
  • koszty korzystania z systemu FBA
  • jakich błędów unikać korzystając z systemu FBA – niektóre z nich mogą pozbawić Cię możliwości sprzedaży na Amazon na długi czas, lub na zawsze
  • zalety sprzedaży na Amazon w systemie FBA
  • wady sprzedaży na Amazon w systemie FBA
  • jak przygotować się do sprzedaży w systemie FBA
  • jak przygotować towar do sprzedaży w systemie FBA

V. Obsługa płatności, odbieranie przelewów z Amazon i eBay

W tej części szkolenia dowiesz się, że odbieranie płatności z Amazon może być tanie i dlaczego warto założyć konto bankowe w zagranicznym banku.

  • pokażę Ci sprawdzone i bezpieczne metody odbierania płatności
  • przedstawię optymalne dla Ciebie rozwiązanie
  • pomogę założyć konta bankowe i zorganizować obsługę przelewów z zagranicy

Prowadząc szkolenie opieram się tylko na sprawdzonych metodach i zasadach, które są w pełni zgodne z prawem oraz wymogami i politykami Amazon.

Od kilu lat specjalizuję się w szkoleniach, konsultacjach i doradztwie, a także w odblokowywaniu kont. Dlatego masz pewność, że uzyskasz tylko sprawdzoną i zgodną z prawem oraz zasadami Amazon wiedzę.

Jeśli po szkoleniu nadal będziesz mieć pytania, lub pojawią się one jak już sprzedasz pierwszy produkt, to pamiętaj, że możesz liczyć na moją pomoc. Po szkoleniu otrzymujesz bezpłatnie 1 godzinę wsparcia online.

Szkolenie jest elastyczne i dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli zależy Ci tylko na omówieniu jednego z modeli sprzedaży, czyli FBA, lub FBM, to wtedy skupiamy się na tym, co konkretnie Cię interesuje. Również branża i sposób działania Twojej firmy wpływa na przebieg i zakres szkolenia. Przed szkoleniem zapoznajemy się z Twoimi oczekiwaniami i asortymentem, aby szkolenie było jak najbardziej zgodne z Twoim biznesem.

Jeśli zastanawiasz się, czy warto, to przeczytaj, jak w ciągu tygodnia od dodania produkt mojego klienta został bestsellerem na Amazon: Besteller


Pytania i odpowiedzi

1. Czy szkolenie online jest mniej skuteczne od szkolenia stacjonarnego u klienta, lub od szkolenia u nas w biurze?

Nie. Szkolenie online jest prowadzone w taki sposób, żeby każdy uczestnik jak najwięcej z niego wyniósł i jego jakość nie odbiega od szkolenia stacjonarnego.

Pamiętaj jednak o tym, żeby się odpowiednio przygotować.

2. Jak się przygotować do szkolenia online?

Przede wszystkim zadbaj o to, aby znaleźć spokojne miejsce, w którym możesz wraz przez cały czas szkolenia pozostać w skupieniu.

Po ustaleniu terminu otrzymasz ode mnie informacje i instrukcje jakie oprogramowanie należy przygotować na dzień szkolenia.

3. W jaki sposób łączymy się?

Podczas szkoleń online używam darmowego, ale bardzo dobrego oprogramowania do pulpitu zdalnego, oraz połączenia głosowego poprzez telefon, lub komunikator głosowy.

4. Czy mogę skorzystać ze szkolenia, jeśli mieszkam za granicą?

Oczywiście. Potrzebujesz jedynie sprawnego łącza internetowego.