Polityka prywatności strony alecommerce.pl

Zapewniamy naszym Klientom pełne poszanowanie ich prywatności oraz ochronę ich danych osobowych.

I. Dane Administratora Danych Osobowych

Uprzejmie informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest:

Alchemia Ecommerce Michał Migdał

ul. Zygmunta Augusta 5/2

31-504 Kraków

NIP 8681803281

REGON 368421021

zwany dalej ADO.

Kontakt z ADO w sprawie ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem e-mail: biuro@alecommerce.pl

II. System ochrony danych osobowych

ADO podczas wyboru środków technicznych i organizacyjnych, które mają zapewnić ochronę przetwarzanych danych uwzględnił przede wszystkim: rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024); wytyczne Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych; Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Do najważniejszych elementów zastosowanego systemu ochrony danych osobowych należą:

1. Certyfikat SSL, gwarantujący, że komunikacja pomiędzy Pana/Pani komputerem, a serwisem alecommerce.pl jest chroniona (szyfrowana) 256 bitowym kluczem.

2. Gromadzimy i przetwarzamy tylko niezbędne dane osobowe i to przez możliwie najkrótszy czas, a na każde działania nie związane z realizacją zamówienia musi Pan/Pani wyrazić dodatkową zgodę.

3. Dostęp do Pan/Pani danych osobowych, mają jedynie osoby uprawnione i przeszkolone w zakresie ochrony danych osobowych.

4. System informatyczny serwisu internetowego alecommerce.pl oraz procedury wewnątrz firmy spełniają wszelkie standardy ochrony danych osobowych.

ADO dopełnił w ten sposób obowiązków przewidzianych i wymaganych w zakresie ochrony danych osobowych

III. Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych

Aby świadczyć usługi:

– sprzedaży usług i produktów w serwisie internetowym alecommerce.pl

– odpowiadać na Państwa pytania dotyczące usług, produktów i naszej działalności

– przesyłać Państwu ofertę handlową po otrzymaniu wyraźnej zgody za pośrednictwem Newsletterów

– publikować Państwa opinie w serwisie internetowym

zgodnie z zakresem naszej działalności, alecommerce.pl przetwarza Pana/Pani dane osobowe — w różnych celach, jednak zawsze zgodnie z prawem. Poniżej znajdzie Pan/Pani wyszczególnione cele przetwarzania danych osobowych wraz z podstawami prawnymi.

1. W celu realizowania zamówień złożonych przez stronę internetową alecommerce.pl przetwarzamy takie dane osobowe, jak:

– imię i nazwisko lub nazwa firmy/instytucji, numer NIP, adres zamieszkania lub siedziby firmy – niezbędne do wystawienia dokumentu sprzedaży i realizacji usługi
– adres (ulica, numer domu/lub numer domu i lokalu, kod pocztowy i miasto) – niezbędny do zaadresowania przesyłki – jeśli przedmiotem transakcji jest przedmiot fizyczny;
– e-mail i numer telefonu – niezbędny do komunikacji związanej z realizacją zamówienia;

* W przypadku, kiedy Klient wytypuje osobę, która zostanie przeszkolona, to do realizacji zamówienia poprosimy o:
– imię i nazwisko osoby biorącej w szkoleniu niezbędne do wykonania usługi
– adres do wykonania usługi (ulica, numer domu/lub numer domu i lokalu, kod pocztowy i miasto)
– e-mail, numer telefonu osoby biorącej udział w szkoleniu– niezbędne do komunikacji związanej z realizacją zamówienia;

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy; jeżeli zdecyduje się Pan/Pani podać również nazwisko, uznajemy, że wyraził(a) Pan/Pani zgodę na przetwarzanie również Pana/Pani nazwiska — wtedy podstawą prawną takiego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody;

Dane podane w trakcie składania zamówienia są przetwarzane przez alecommerce.pl i następujące podmioty w podanym poniżej zakresie:

a) imię, nazwisko i nazwa firmy, adres, NIP wskazane jako dane na które ma być wystawiony dokument sprzedaży są przekazywane do systemu księgowego:

– IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 241B, 53-234 Wrocław, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym we Wrocławiu prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000281947, NIP: 898-16-47-572, REGON: 931082394, z Inspektorem Ochrony Danych dostępnym pod adresem e-mail iod@ifirma.pl

c) W przypadku skorzystania z płatności z wykorzystaniem zewnętrznego systemu płatności, wszelkie dane podane po przejściu na stronę operatora płatności pozostają zarejestrowane wyłącznie w jego bazie i nie są w żaden sposób dostępne lub przechowywane przez alecommerce.pl. alecommerce.pl współpracuje z zewnętrznymi operatorami płatności:

– Dotpay Sp. z o.o., z siedzibą w Krakowie, 30-552 Kraków, przy ulicy Wielickiej 72, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000700791, posiadająca numer NIP 634-26-61-860, NIP EU PL6342661860, numer REGON 240770255 oraz kapitał zakładowy w wysokości 4.000.000,00 PLN, opłacony w całości gotówką.

2. Rejestracja w serwisie alecommerce.pl

W trakcie rejestracji prosimy o podanie danych niezbędnych do założenia konta w alecommerce.pl, dane te są jednocześnie niezbędne do realizacji zamówienia, o czym mowa w punkcie 1. Rejestrując się oszczędza Pan/Pani czas, ponieważ w celu złożenia zamówienia nie ma potrzeby każdorazowo wpisywać danych niezbędnych do realizacji zamówienia, wystarczy zalogować się.
Zarejestrowany Klient po zalogowaniu ma również możliwość weryfikacji statusu złożonego zamówienia i historii dokonanych zakupów.
W trakcie rejestracji prosimy o:
– imię i nazwisko lub nazwa firmy/instytucji –niezbędne do wystawienia dokumentu sprzedaży i zaadresowania przesyłki;
– e-mail i numer telefonu – niezbędne do komunikacji związanej z realizacją zamówienia;

Dane przechowywane są przez okres 5 lat od ostatniego logowania. Jeśli klient zarejestrował się, ale nie dokonał zakupu, to w dowolnym momencie dane mogą zostać usunięte na żądanie klienta. W przypadku dokonania zakupu przez klienta, czas przechowywania danych wynosi 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego następującego po roku w którym wystawiono dokument sprzedaży, zgodnie ze stosownymi przepisami regulującymi czas przechowywania dokumentów księgowych.

3. W celach marketingowych za pośrednictwem newslettera w przypadku przetwarzamy takie dane osobowe, jak:

adres e-mail, na który przesyłane będę informacje handlowe i edukacyjne z alecommerce.pl, z których w każdej chwili użytkownik może zrezygnować logując się na swoje konto w alecommerce.pl i wybierając odpowiednią opcję, klikając w link anulujący subskrypcję znajdujący się w stopce każdego newslettera, lub pisząc do nas na adres: biuro@alecommerce.pl

Adres e-mail jest przetwarzany wyłącznie w celu wysyłania materiałów reklamowych do osób, które wyraził zgodę na otrzymywanie tych materiałów podczas zapisywania się do newslettera.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy; jeżeli zdecyduje się Pan/Pani podać również nazwisko, uznajemy, że wyraził(a) Pan/Pani zgodę na przetwarzanie również Pana/Pani nazwiska — wtedy podstawą prawną takiego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody;

4. W celu rozpatrzenia reklamacji przetwarzamy takie dane osobowe, jak:

– Nazwa Firmy, osoba reprezentująca firmę (imię i nazwisko)
– adres e-mail

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy; jeżeli zdecyduje się Pan/Pani podać również nazwisko, uznajemy, że wyraził(a) Pan/Pani zgodę na przetwarzanie również Pana/Pani nazwiska — wtedy podstawą prawną takiego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody;

5. W celu korespondencji z nami przetwarzamy takie dane osobowe, jak:

imię i nazwisko lub nazwa firmy/instytucji, adres (ulica, numer domu/lub numer domu i lokalu, kod pocztowy i miasto) – niezbędne do identyfikacji korespondenta, oraz do odpisania

e-mail – niezbędny do komunikacji w przypadku kontaktu w formie poczty elektronicznej

6. W celu kontaktu drogą elektroniczną niezbędne jest podanie takich danych jak:

– imię i nazwisko

– adres email

W przypadku zadawania pytań za pośrednictwem z formularza kontaktowego lub za pośrednictwem poczty email Państwa są przechowywane przez 180 dni i służą jedynie do odpowiedzi na Państwa pytania.

7. W przypadku, kiedy zostaną nam przekazane dane osobowe, które nie są nam niezbędne w celu realizacji umowy lub prawnego obowiązku np. w korespondencji z nami, w formularzach odstąpienia od umowy, rękojmi lub gwarancji dane te zostaną niezwłocznie usunięte lub zanonimizowane i nie będą przetwarzane.

Prosimy więc nie przekazywać nam informacji i danych osobowych, o które wprost nie prosimy i nie mających znaczenia z punktu widzenia realizacji umowy lub obowiązku prawnego.

IV. Pliki Cookies

alecommerce.pl na swojej stronie internetowej, podobnie jak inne podmioty, wykorzystuje tzw. cookies, czyli krótkie informacje tekstowe, zapisywane na komputerze, telefonie, tablecie, czy też innym urządzeniu użytkownika. Mogą być one odczytywane przez nasz system, a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług korzystamy (np. Facebooka, Google’a).

W ramach alecommerce.pl stosowane są pliki cookies, które odpowiadają za:

– zapewnianie bezpieczeństwa — pliki cookies są wykorzystywane w celu uwierzytelniania użytkowników oraz zapobiegania nieupoważnionemu korzystaniu z panelu klienta. Służą zatem do ochrony danych osobowych użytkownika przed dostępem osób nieupoważnionych;

– wpływ na procesy i wydajność korzystania ze strony internetowej — pliki cookies są wykorzystywane do tego, aby witryna sprawnie działała i aby można było korzystać z funkcji na niej dostępnych, co jest możliwe między innymi dzięki zapamiętywaniu ustawień pomiędzy kolejnymi odwiedzinami na stronie. Dzięki nim można zatem sprawnie poruszać się na stronie internetowej i poszczególnych podstronach;

– stan sesji — w plikach cookies często są zapisywane informacje o tym, jak odwiedzający korzystają ze strony internetowej, np. które podstrony najczęściej wyświetlają. Umożliwiają również identyfikację błędów wyświetlanych na niektórych podstronach. Pliki cookies służące do zapisywania tzw. „stanu sesji” pomagają zatem ulepszać usługi i zwiększać komfort przeglądania stron;

– utrzymanie stanu sesji — jeżeli klient loguje się do swojego panelu, to pliki cookies umożliwiają podtrzymanie sesji. Oznacza to, że po przejściu na inną podstronę nie trzeba każdorazowo podawać ponownie loginu i hasła, co sprzyja komfortowi korzystania ze strony internetowej;

– tworzenie statystyk — pliki cookies są wykorzystywane do tego, aby przeanalizować, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze strony internetowej (jak wielu otwiera stronę internetową, jak długo na niej pozostają, które treści wzbudzają największe zainteresowanie etc.). Dzięki temu można stale ulepszać stronę internetową i dostosowywać jej działanie do preferencji użytkowników. W celu śledzenia aktywności i tworzenia statystyk wykorzystujemy narzędzia Google’a, takie jak Google Analytics; oprócz raportowania statystyk użytkowania witryny pikselowy Google Analytics może również służyć, razem z niektórymi opisanymi powyżej plikami cookies, do pomocy w wyświetlaniu użytkownikowi bardziej trafnych treści w usługach Google (np. w wyszukiwarce Google) i w całej sieci;

– korzystanie z funkcji społecznościowych — na stronie internetowej posiadamy tzw. pixel Facebooka, który umożliwia polubienie naszego fanpage’a w tym serwisie podczas korzystania z witryny. Jednak, aby to było możliwe, musimy korzystać z plików cookies dostarczanych przez Facebooka.

W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies.

W przypadku, gdy nie zgadzasz się na umieszczanie na swoim urządzeniu plików cookies możesz zablokować ich umieszczenie odpowiednio konfigurując swoja przeglądarkę internetową. Informacje jak to zrobić znajdziesz w plikach pomocy swojej przeglądarki internetowej. Niestety w przypadku zablokowania plików cookies pochodzących z serwisu alecommerce.pl nie możemy zagwarantować jego poprawnego działania.

Jeżeli zgadzasz się na umieszczanie na swoim urządzeniu plików cookies, ale po zakończeniu odwiedzin w alecommerce.pl chciałbyś je skasować, możesz to zrobić bez ryzyka, a informację o tym jak to zrobić znajdziesz w plikach pomocy swojej przeglądarki internetowej.

W jaki sposób pliki cookies są przetwarzane:

a) System informatyczny, z którego korzysta alecommerce.pl automatycznie gromadzi w logach dane związane z urządzeniem, z którego korzystasz łącząc się ze sklepem alecommerce.pl. Dane te gromadzone są jedynie w celach statystycznych i dotyczą: typu urządzenia, systemu operacyjnego, rodzaju przeglądarki internetowej, rozdzielczości ekranu, głębi kolorów, IP, dostawcy usług internetowych, czy adresu wejścia na alecommerce.pl i są wykorzystywane jedynie w procesie optymalizacji alecommerce.pl w celu zapewnienia jak największej wygody korzystania.

Dane te nie są nigdy łączone z danymi podanymi, o których mowa w III części i stanowią jedynie materiał do analizy statystycznej i mechanizmów korygowania błędów systemowych.

alecommerce.pl korzysta z serwerów udostępnionych przez AttHost sp. z o. o. z siedzibą w Płocku przy ul. Górnej 40B/11, 09-402 Płock, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000531899, REGON: 360176289, NIP: 7743221825.
Dane są przetwarzane przez 24 miesiące od ostatniej aktywności.
*Firma atthost.pl nie ma bezpośredniego dostępu do danych osobowych gromadzonych za pośrednictwem sklepu alecommerce.pl i nie przetwarza ich w żaden sposób.

b) alecommerce.pl

Serwis internetowy alecommerce.pl wykorzystuje technologię „cookies”, czyli plików tekstowych umieszczanych na Twoim urządzeniu, w celu umożliwienia alecommerce.pl rozpoznania Ciebie i dostosowania alecommerce.pl do Twoich potrzeb.

alecommerce.pl wykorzystuje cookies do:

1. zapamiętania zalogowania (sesja trwa 30 minut od ostatniej aktywności, po czym cookie jest kasowane);

2. zapamiętania zawartości Twojego koszyka (sesja trwa 30 dni od ostatniej aktywności, po czym cookie jest kasowane);

3. zapamiętania Twoich preferencji wyświetlania alecommerce.pl (sesja trwa 30 dni od ostatniej aktywności, po czym cookie jest kasowane);

4. tworzenia statystyk i raportów oglądalności funkcjonowania alecommerce.pl; (sesja trwa 30 dni od ostatniej aktywności, po czym cookie jest kasowane);

5. personalizowania wyglądu alecommerce.pl przez wyświetlanie produktów, które algorytm sklepu wskaże jako interesujące dla Ciebie w oparciu o produkty jakie kupiłeś, włożyłeś do koszyka, wyszukałeś w sklepie, a także ich autorów, producentów, kategorię – słowem produkty podobne, ale nigdy nie łączone bezpośrednio z Twoimi danymi osobowymi. (sesja trwa 30 dni od ostatniej aktywności, po czym cookie jest kasowane);

c). Google Analytics (cookies)

Google Analytics wykorzystuje technologię „cookies”, czyli plików tekstowych umieszczanych na Twoim urządzeniu, w celu umożliwienia przeanalizowania przez alecommerce.pl źródeł ruchu i sposobu, w jaki odwiedzający korzystają z niego.

Google gromadzi na swoich serwerach dane pozyskane z umieszczania na urządzeniach plików cookies i korzysta z tych informacji w celu tworzenia raportów i świadczenia innych usług związanych z ruchem i korzystaniem z internetu.

Google może również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będzie zobowiązana to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu Google.

Dane te nie są nigdy łączone z danymi podanymi, o których mowa w III części i stanowią jedynie materiał do analizy statystycznej i mechanizmów korygowania błędów systemowych.

d). Google AdWords (cookies)

Google AdWords wykorzystuje technologię „cookies”, czyli plików tekstowych umieszczanych na Twoim urządzeniu, w celu umożliwienia przez alecommerce.pl oceny poprawności i skuteczności prowadzonej działalności reklamowej z wykorzystaniem sieci AdWords.

Google gromadzi na swoich serwerach dane pozyskane z umieszczania na urządzeniach plików cookies i korzysta z tych informacji w celu tworzenia raportów i świadczenia innych usług związanych z ruchem i korzystaniem z internetu.

Google może również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będzie zobowiązana to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu Google.

Dane te nie są nigdy łączone z danymi podanymi, o których mowa w III części i stanowią jedynie materiał do analizy statystycznej i mechanizmów korygowania błędów systemowych.

e). Cookies pochodzące z serwerów partnerów

alecommerce.pl korzysta ze skryptów i elementów oprogramowania dostarczonych i znajdujących się na serwerach jego partnerów biznesowych. Cookie takie mogą zawierać dane niezbędne partnerowi do realizacji usługi dostarczanej alecommerce.pl lub zawierające inne niż wymienione w polityce prywatności dane.

alecommerce.pl bardzo starannie dobiera swoich partnerów biznesowych nie odpowiada jednak za ich politykę w zakresie cookies. Dlatego zalecamy weryfikację każdego z naszych partnerów w zakresie własnym i samodzielne podjęcie decyzji, czy chcesz akceptować ich cookies.

alecommerce.pl wykorzystuje skrypty następujących partnerów:

1. Google Inc. z siedzibą w Mountain View (CA, USA)

2. Facebook Inc. z siedzibą w Menlo Park (CA, USA)

V. Prawo wycofania zgody

Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, w każdej chwili może Pan/Pani tę zgodę cofnąć — wedle własnego uznania.

Jeżeli chciałby/chciałaby Pan/Pani cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych, to w tym celu wystarczy:

– wysłać maila bezpośrednio do alecommerce.pl na adres biuro@alecommerce.pl lub

– kliknąć link w wiadomości e-mail, dołączony na końcu wiadomości newsletter lub

– usunąć zamieszczoną opinię o produkcie

Jeżeli przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywało się na podstawie zgody, jej cofnięcie nie powoduje, że przetwarzanie danych osobowych do tego momentu było nielegalne. Innymi słowy, do czasu cofnięcia zgody mamy prawo przetwarzać Pana/Pani dane osobowe i jej odwołanie nie wpływa na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania.

VI. Wymóg podania danych osobowych

Podanie jakichkolwiek danych osobowych jest dobrowolne i zależy od Pana/Pani decyzji. Jednakże w niektórych przypadkach podanie określonych danych osobowych jest konieczne, aby spełnić Pana/Pani oczekiwania w zakresie korzystania ze sklepu internetowego alecommerce.pl.

Aby dokonać transakcji zakupu w serwisie alecommerce.pl konieczne jest podanie imienia i nazwiska, adresu firmy/zamieszkania/miejsca, w którym odbędzie się szkolenie, numeru telefonu— bez tego nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia.
Aby mógł/mogła Pan/Pani zapisać się do newslettera konieczne jest podanie adresu email— bez tego nie jesteśmy w stanie wysyłać wiadomości marketingowych dla subskrybentów newslettera.

Aby móc się skontaktować z alecommerce.pl konieczne jest podanie adresu email, lub numeru telefonu— bez tego nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na pytanie.

W przypadku korespondencji pocztą tradycyjną niezbędne jest podanie imienia i nazwiska, oraz adresu korespondencyjnego.

Aby móc dodawać opinie na temat produktów w sklepie internetowym alecommerce.pl niezbędne jest podanie imienia – bez tego nie jesteśmy w stanie opublikować opinii.

VII. Odbiorcy danych osobowych

Jak większość przedsiębiorców, w swojej działalności korzystamy z pomocy innych podmiotów, co niejednokrotnie wiąże się z koniecznością przekazania danych osobowych. W związku z powyższym, w razie potrzeby, przekazujemy Pana/Pani dane osobowe następującym odbiorcom:
– IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 241B, 53-234 Wrocław, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym we Wrocławiu prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000281947, NIP: 898-16-47-572, REGON: 931082394, z Inspektorem Ochrony Danych dostępnym pod adresem e-mail iod@ifirma.pl
– Dotpay Sp. z o.o., z siedzibą w Krakowie, 30-552 Kraków, przy ulicy Wielickiej 72, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000700791, posiadająca numer NIP 634-26-61-860, NIP EU PL6342661860, numer REGON 240770255 oraz kapitał zakładowy w wysokości 4.000.000,00 PLN, opłacony w całości gotówką.
Oprócz tego, może się zdarzyć, że np. na podstawie właściwego przepisu prawa lub decyzji właściwego organu będziemy musieli przekazać Pana/Pani dane osobowe również innym podmiotom, czy to publicznym czy prywatnym. Dlatego niezmiernie trudno nam przewidzieć, kto może zgłosić się z żądaniem udostępnienia danych osobowych. Niemniej ze swojej strony zapewniamy, że każdy przypadek żądania udostępnienia danych osobowych analizujemy bardzo starannie i bardzo wnikliwie, aby niechcący nie przekazać informacji osobie nieuprawnionej.

VIII. Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich

Uprzejmie informujemy, że Państwa dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

IX. Uprawnienia podmiotów danych

Uprzejmie informujemy, że posiada Pan/Pani prawo do:

– dostępu do swoich danych osobowych;

– sprostowania danych osobowych;

– usunięcia danych osobowych;

– ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

– sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;

– przenoszenia danych osobowych.

Prawa te są niezbywalne i nie mogą być ograniczane. Swoje uprawnienia może Pan/Pani zrealizować poprzez:

– wysłanie maila bezpośrednio do Ado na adres info@alecommerce.pl

– w przypadku chęci wypisania się z newslettera poprzez kliknięcie linku w wiadomości e-mail, dołączonego na końcu wiadomości

X. Prawo do wniesienia skargi

Jeżeli uważa Pan/Pani, że Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem, może Pan/Pani wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

XI. Postanowienia końcowe

W zakresie nieuregulowanym niniejszą Polityką prywatności obowiązują przepisy z zakresu ochrony danych osobowych.

O wszelkich zmianach wprowadzonych do niniejszej Polityki prywatności zostanie Pan/Pani powiadomiony/powiadomiona drogą mailową.

Niniejsza Polityka prywatności obowiązuje od dnia 25.05.2018.

Wszelkie pytania, wnioski i sugestie odnoszące się do ochrony Państwa prywatności, w szczególności danych osobowych prosimy zgłaszać na adres email: biuro@alecommerce.pl