
Szkolenie pozwoli Ci zdobyć niezbędną wiedzę i umiejętności do rozpoczęcia i prowadzenia sprzedaży na eBayu, a jeśli już sprzedajesz, to pomoże Ci rozwinąć sprzedaż.
W przystępny sposób poznasz zarówno podstawy sprzedaży na eBayu, jak i zaawansowane techniki prowadzenia biznesu na tej platformie. Nasze szkolenia są dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, do branży i asortymentu jaki sprzedaje, lub zamierza sprzedawać.
Szkolenia odbywają się w uzgodnionym terminie za pośrednictwem oprogramowania do pracy zdalnej (sprawdzone, darmowe oprogramowanie). Jeśli cenisz komfort i wygodę, to szkolenie online jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie.
Zarezerwuj szkolenie telefonicznie lub mailowo:
Płatności za szkolenie można dokonać przelewem na konto bankowe po ustaleniu terminu i otrzymaniu od nas faktury proforma.
Szkolenie online ze sprzedaży na eBayu
Jeśli zamiast Szkolenia w siedzibie Twojej firmy lub szkolenia w naszym biurze w Krakowie wolisz pracę online, to mam dla Ciebie i Twojej firmy ofertę szkolenia zdalnego, które obejmuje taki sam zakres materiału, co szkolenie w siedzibie firmy.
Dowiesz się jak zacząć sprzedawać na Amazonie i na eBayu. Poznasz najważniejsze zasady sprzedaży na Amazon i na eBay z Polski.
Szkolenie online ze sprzedaży na eBayu trwa 6 godzin. Koszt szkolenia to 3600zł netto.
Na szkoleniu dowiesz się:
I. Jak poprawnie skonfigurować konto eBay
- jak skonfigurować konto, aby było w pełni gotowe do działania, a jego działanie w pełni zoptymalizowane
- weryfikacja poprawności wprowadzonych danych
- wymogi eBaya względem sprzedawców: EPR, numery podatkowe, adresy do zwrotów itd.
II. Wystawianie produktów
Jak poprawnie wystawiać produkty na eBay:
- jak zbudować poprawny listing na eBay: jak przygotować poprawny opis produktu, jak przygotować tytuł aukcji do eBay
- jak zadbać o elementy listingu, które wpływają na sprzedaż na eBay
- jak przygotować listing, który sprawi, że Twoje produkty będą wysoko w wynikach eBay, a klienci chętnie będą odwiedzać Twoje aukcje i dokonywać zakupów
- jak korzystać z pomocy narzędzi do budowy listingów eBay: poznasz narzędzia wspomagające przygotowanie oferty i nauczysz się ich obsługi
- korzystanie z szablonów aukcji eBay i szablonów sklepu eBay, cechy dobrego szablonu aukcji eBay, na co zwrócić uwagę
- jak sprzedawać jednocześnie na wielu wersjach eBay: ebay.de, ebay.co.uk, ebay.fr, ebay.com i na pozostałych
- eBaymag: zalety i wady, kiedy stosować
III. Obsługa klienta na eBayu
Obsługa klienta, przebieg relacji z klientem ma szczególne znaczenie w przypadku sprzedaży zagranicznej za pośrednictwem eBay. Pewne standardy mogą wydawać się na początku trudne do wdrożenia. Zasada, że klient ma zawsze rację sprawdza się tutaj bardzo często. Oczywiście nie znaczy to, że sprzedawca jest zawsze na przegranej pozycji i nie ma żadnych praw. Dowiesz się o swoich obowiązkach i prawach, oraz jak radzić sobie z defektami na koncie, co przekłada się na poziom sprzedaży.
Przedstawimy Ci najlepsze metody na to jak rozwiązywać spory z klientami, jak komunikować się z klientem, jakich zasada bezwzględnie przestrzegać.
Tematy, które zostaną omówione:
- negatywne komentarze na eBayu: jak ich unikać i jak usunąć już otrzymane
- obsługa zwrotów: jak sprawnie przeprowadzić zwrot towaru
- obsługa reklamacji, czyli prawa i obowiązki sprzedawcy i kupującego
- towar niezgodny z opisem: co robić, kiedy klient twierdzi, ze dostał nie to, co zamówił
- braki towaru i zaginione przesyłki, czyli jak wytłumaczyć klientowi, że nie otrzyma zamówionego towaru
IV. Jak wysyłać towar i obsługiwać zwroty. Czyli wszystko o sprawnej logistyce
- dowiesz się jak zorganizować wysyłkę do krajów Unii Europejskiej
- dowiesz się jak wysyłać produkty do pozostałej reszty krajów
- dowiesz się, jak obsługiwać zwroty towaru od klientów zagranicznych, tych z Unii Europejskiej i tych z reszty świata.
V. Obsługa płatności, odbieranie przelewów z eBaya
- jak podłączyć konto bankowe do wypłat z eBaya
- jak poprawnie uiszczać płatności za prowizję od sprzedaży i uniknąć blokady konta
VI. EPR, podstawy prawne sprzedaży na eBayu:
- w jakich rejestrach musi znaleźć się Twoja firma, aby legalnie sprzedawać na rynkach europejskich
- jakich informacji i rejestrów wymaga eBay
- jak dbać o prawne aspekty sprzedaży na eBayu
Prowadząc szkolenie opieramy się tylko na sprawdzonych metodach i zasadach, które są w pełni zgodne z prawem oraz wymogami i politykami eBaya.
Jeśli po szkoleniu nadal będziesz mieć pytania, lub pojawią się one jak już sprzedasz pierwszy produkt, to pamiętaj, że możesz liczyć na naszą pomoc. Po szkoleniu otrzymujesz bezpłatnie 1 godzinę wsparcia online.
Pytania i odpowiedzi
1. Czy szkolenie online jest mniej skuteczne od szkolenia stacjonarnego u klienta, lub od szkolenia u nas w biurze?
Nie. Szkolenie online jest prowadzone w taki sposób, żeby każdy uczestnik jak najwięcej z niego wyniósł i jego jakość nie odbiega od szkolenia stacjonarnego.
Pamiętaj jednak o tym, żeby się odpowiednio przygotować.
2. Jak się przygotować do szkolenia online?
Przede wszystkim zadbaj o to, aby znaleźć spokojne miejsce, w którym możesz przez cały czas szkolenia pozostać w skupieniu.
Po ustaleniu terminu otrzymasz ode mnie informacje i instrukcje jakie oprogramowanie należy przygotować na dzień szkolenia.
3. W jaki sposób łączymy się?
Podczas szkoleń online używam oprogramowania darmowego, ale bardzo dobrego oprogramowania do pulpitu zdalnego, oraz połączenia głosowego poprzez telefon, lub komunikator głosowy.
4. Czy mogę skorzystać ze szkolenia, jeśli mieszkam za granicą?
Oczywiście. Potrzebujesz jedynie sprawnego łącza internetowego.